رئيس شوراي اسلامي شهر يزد: استاندار جديد نبايد اجازه بدهد كه روابط در مقابل ضوابط قرار بگيرد و در عين حال بايد به دقت عملكرد مديران را تحت نظارت قرار بدهد

  به گزارش واحد تامين خبر يزد فردا حاج اسكندر اصلاني در مورد انتخاب استاندار جديد يزد گفت "استاندار جديد در انتخاب مديران علاوه بر تخصص و تجربه، شايسته سالاري را مورد ملاك قرار دهد.


اسكندر اصلاني در ادامه  افزود: در حال حاضر يك نوع حركت‌هاي موازي، هم در سطح دولتي و هم در سطح غير دولتي در ادارات استان صورت مي‌پذيرد كه اميدواريم استاندار جديد با يك ارتباط و تعامل سازنده اين حركت‌هاي موازي را رفع كند.

 
وي با اشاره به اينكه بيكاري آسيب‌هاي اجتماعي و بي‌توجهي به حقوق مردم كه در بعضي از موارد به سادگي پايمال مي‌گردد از ديگر موارد مشكلات استان مي‌باشد، تصريح نمود: حداقل انتظار از استاندار جديد اين است كه با تعويض وضع موجود به سطح مطلوب دغدغه هاي اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي مردم را به عنوان بالاترين مقام اجرايي استان حل كند.
وي همچنين اظهار اميدواري كرد كه استاندار جديد در جلب و جذب اعتبارات استاني و توزيع عادلانه اعتبارات براساس ضرورتها برنامه ريزي نمايد.

يزدفردااز خبر گزاري فارس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا